Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Din Duhul Tău învăţ


Din Duhul Tău învăţ, Isuse,
cum să-L iubesc pe Dumnezeu
mai mult ca tot ce-am drag pe lume
din Duhul Tău —
ştiu ce-am mai scump pe lume eu.

Din Duhul Tău ştiu ce iubire,
să am spre-al Tău Cuvânt slăvit
cum să-l doresc şi caut cu sete
din Duhul Tău —
ştiu ce-am mai sfânt şi preţuit.

Din Duhul Tău ştiu ce răbdare
şi ce iertare sunt dator,
şi cum să umblu-n ascultare
din Duhul Tău —
ştiu drumul cel mântuitor.

Din Duhul Tău ştiu cum se cere
să-i pot iubi pe fraţii mei
să-i simt mai dulci ca orice miere
din Duhul Tău —
ştiu ce-i iubirea pentru ei.

Din Duhul ştiu ce-nălţare
e-al rugăciunii tainic ceas,
să-l caut mereu mai cu-nsetare
din Duhul Tău —
ştiu toate pentru el să las.

Din Duhul Tău ştiu pân-la moarte
să-mi ţin credinţa ce Ţi-am pus
s-aleg cu Tine orice soarte
din Duhul Tău —
ştiu cum doreşti să mor, Isus.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: