Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Carte Sfântă


Carte Sfântă,
mână sfântă te-a adus în a mea cale
câte lacrimi semănat-am eu pe paginile tale!

Cât am plâns pe-a tale file când m-am regăsit în tine
ruinat,
pierdut
în moarte
dar răscumpărat, — pe mine.

Am aflat cum prin păcate eu eram pierdut şi-n moarte
am aflat chemarea dulce, să las căile deşarte...

Am aflat iubirea care
astfel, n-a mai fost vreodată
arătată pentru mine
ca a bunului sfânt Tată
am aflat de marea Jertfă.
Dată pentru-a mea scăpare
pe Isus Mântuitorul scumpul vieţii mele soare
şi-am aflat Lumina,
calea
şi-Adevărul vieţii mele
şi — unite cu prigoane
câte bucurii în ele!..

Eram singurel pe lume,
fără soră, fără frate
dar apoi, ce fericite,
le-am aflat în Tine toate.

Carte sfântă
mâna sfântă
mi te-a pus la căpătâie
de la-ntâia mea cântare,
de la lacrima dintâie.

Şi-azi Cuvântul sfânt al vieţii
mi-este-ndemn şi îndrumare
mângâiere-nţelepciune, întărire şi mustrare.

Domnul meu din tine-mi spune
să mă-nveţe-n tot ce-i bine —
mâine-osânda sau răsplata
mi-o va spune tot din tine.

Fii cu mine şi mă-nvaţă
şi mă mustră
şi mă-ndeamnă
ca să-nvăţ ce-nseamnă moartea
şi viaţa ce înseamnă...

Ca să-nvăţ ce-nseamna clipa...
S-o răscumpăr mă învaţă
şi trăind în curăţie să am veşnica viaţă.

Mai unit să fiu cu Domnul
mai cu râvnă-n calea strimtă
tu, comoara vieţii mele, Carte sfântă,
carte sfântă...

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: