Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Acolo m-a aflat Lumina


Acolo m-a aflat Lumina
şi pătrunzându-mă tăios,
m-a scos din bezna blestemată
descoperindu-mi pe Cristos!

Acolo m-a zdrobit mustrarea
trezindu-mă din somnul beat,
când scuturându-mi înoptarea
ca din mormânt m-a înviat.

Acolo am pătruns în taina
nebănuitelor comori,
plătite zi de zi cu preţul
însângeratelor sudori!

Acolo m-am ’nălţat spre harul
unei dumnezeieşti iubiri
pân-la aflarea şi trăirea
nemaigustatei fericiri.

Acolo am plătit şi preţul
nespus de greu şi necesar
să aflu taina ce-l cunoaşte
pe cel curat din cel tâlhar...

— Acolo unde-ntâiaşi dată
m-am prăbuşit spre Dumnezeu
şi unde-n prima fericire
mi-am îngropat întâiul eu.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: