Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Am cu Cristos un legământ


Am cu Cristos un legământ
şi nimeni nu mi-l poate frânge
născut din plâns, crescut în cânt
pecetluit în foc şi-n sânge.

Am cu Cristos un legământ
chiar decât sufletul mai sfânt;
Un legământ am cu Isus
chiar decât viaţa mai presus.

Pe nume-l port, pe chip mi-e scris
în trup îl ard, în duh m-apasă
El mi-e cuvânt şi gând şi vis
şi-avut şi dragoste şi casă.

Nu-i prieten pe pământ să-mi ia
povara lui de peste mine
cât m-ar iubi şi cât mi-ar vrea
ea-ncătuşat şi rob mă ţine.

Şi nu-i vrăjmaş oricât de-avar
să-mi ia lumina lui din zare
ea-mi este dor şi cer şi far
şi cinstea mea nemuritoare.

Nimic nu-l poate-ntuneca,
nimic nu-i poate da lumină,
nici chinui, nici mângăia
decât o vină, sau ne-vină.

Am cu Cristos un legământ
mai lung decât o veşnicie
nu-i chin, ori har
nici plâns ori cânt
mai greu, ori mai uşor să-mi fie.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: