Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ce Nume Scump


Ce Nume Scump ai Tu Isuse
Iubitul sufletului meu
mireasma Lui dumnezeieasca
îmi umple sufletul mereu...

Nimic pe lume nu mă-ncântă,
nu mă vrăjesc şi nu m-atrag
comoara mea pe veşnicie
eşti numai Tu Isuse drag.

Pământul n-a văzut frumuseţe
nici Cerul cântec mai curat,
nici sufletul un har mai dulce
ca Scumpu-Ţi Nume Minunat.

— Să spună vântul ce-ntâlneşte
atâtea flori în calea sa
mai este oare-n lumea-ntreagă
mireasmă ca mireasma Ta?

Să spună soarele ce vede
atâţia crini şi trandafiri
ce s-ar mai semăna-n frumuseţe
cu-a Tale sfinte-mpărtăşiri?

— Eu strig şi soarelui şi lunii
şi Cerului că-n ele nu-s
nici fericiri, nici frumuseţe,
nici Nume cum ai Tu Isus.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: