Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Chiar dac-aş şti


Chiar dac-aş şti că-i în zadar
orice cuvânt şi-arice-ncercare
tot n-am să tac cât încă par
că sunt speranţe de-ndreptare.

Chiar dac-aş şti că n-am s-ajung
să văd un strop de libertate,
să ştiu că mor pe drumul lung
nădejdea tot nu-mi voi abate.

Chiar dac-aş şti că noaptea grea
se va lăsa pe lumea toată
lupt cu lumina, mor cu ea
şi chiar să nu-nviu niciodată.

Chiar dac-aş şti că tot ce strâng
sămânţă spre-adevăr şi bine
va fi-n zadar — eu n-am să-mi frâng
avântul trudei pentru Tine.

Chiar dac-aş şti că mâine vii,
ba chiar cu-atât Isus mai tare
a mântuirii mărturii
le-aş spune mai cu-nflăcărare.

Şi chiar să ştiu că nici acum
şi nici în veci n-ajung la bine,
eu tot n-aleg Isuse-alt drum
şi-un alt Stăpân decât pe Tine.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: