Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Chiar şi de m-ai da în mâna


Chiar şi de m-ai da în mâna
celui mai înfuriat,
fă să nu mă tulbur Doamne
căci aş face-un greu păcat.

Dar şi dac-am să mă tulbur
în vreo clipă — cea mai grea —
fă să nu mă tem vreodată,
teama, e ruşinea mea.

Dar şi chiar de mă voi teme
când voi fi mai slab de zel,
fă să nu fug niciodată
căci fugind aş fi-un mişel.

Dar şi chiar să fug vreodată
în vreun nebunesc păcat,
fă să nu mă leapăd Doamne
căci atunci sunt blestemat.

A mă tulbura sau teme
şi-a fugi chiar, pot cândva
căci prin plâns şi pocăinţă
pot să sper că-mi vei ierta.

Dar dac-am ajuns netrebnic
un vândut şi-un lepădat,
am făcut păcatul care
până-n veci e neiertat.

Doamne, chiar să mor în mâna
celui mai cumplit călău,
fă să nu pot niciodată
lepăda Cuvântul Tău.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: