Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ci parcă numai...


Trecut-au oare-atâţia ani de când sunt eu cu Tine?
— Ci parcă numai clipe-au fost de cântece divine.

Rabdat-am oare-ntr-adevar eu chin şi nedreptate?
— Ci parcă numai amintiri duioase-s astăzi toate.

Mi-ai spus că-n lume voi avea necazuri doar şi rele
— Ci parcă numai bucurii s-au prefăcut din ele.

Ce liniştite mă cuprind, lung, umbrele-n hodină
— Ci parcă numai ochii-adorm în leagăn de lumină.

Din cele patru vârste ies spre vârste fără nume
— Ci parcă numai vis a fost umblarea mea pe lume.

Lumina Celui Preaiubit m-aşteaptă peste ape
— Ci parcă-mi este şi mai dor cu cât mi-e mai aproape.

Ce dragă ne-ncetat mi-a fost viaţa-n orice parte
— Ci parcă şi mai dragă mi-e această dulce moarte.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: