Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Cu cât mai lungă noapte


Cu cât mai lungă noapte-ar fi,
cu cât mi-s genele mai grele,
cu cât bat vânturi — nu-mi slăbi
lumina privegherii mele!

Cu cât mai mulţi s-ar lepăda,
cu cât mi-s zilele mai rele.
Cu cât cresc umbrele nu-mi ceda
lumina curăţiei mele!

Cu cât mai multe piedici vin
şi-s mai vrăjmaşe toate cele,
creşti mai înalt şi mai senin
lumina mărturiei mele.

Cu cât obrajii-nsângeraţi
mai multe lacrimi au să-mi spele
— mai răbdătoare să te-araţi
lumina umilinţei mele.

Cu cât trec zilele mai des
luându-mi tot ce-au strâns cu ele,
înalţă-ţi rod tot mai ales
lumina dărniciei mele.

Cu cât ne-apropiem de prag,
cu cât mi-e drumul mai spre stele,
cu-atât te-nchină mai cu drag
lumina ascultării mele.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: