Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Cu tot întregul...


Cu tot întregul meu amar
cu munţii de suspine,
cu plânsul fără de hotar,
Isus, eu vin la Tine!

— Primeşte-mă aşa cum sunt
cu multele-mi greşale
şi spală-mă Isuse sfânt
prin Jertfa Crucii Tale.

Sunt păcătos, sunt vinovat,
sunt plin de fapte rele,
dar vin Isuse-ndurerat
sub Crucea Ta cu ele —

Şi la picioare-Ţi cad smerit
cu lacrime amare
şi-Ţi cer, Isuse preaiubit
a sângelui iertare.

Primeşte-mi toată viaţa mea
şi-n slujba Ta o pune
ca la sfârşit să poţi afla
în ea doar roade bune.

Să poţi fi mulţumit oricând
de slujba ce-Ţi aduce,
pân-la sfârşit mereu purtând
lumina de la cruce.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: