Vă recomandăm:

Vă recomandăm:

A B C D E F G H I Î J L M N O P R S Ş T Ţ U V Z

Ce limpede-mi văd azi


Ce limpede-mi văd azi chemarea
primită cândva de demult,
dar care nu ştiam atuncea
nici s-o-nţeleg, nici s-o ascult.

Ce limpede-mi văd azi menirea
ce-mi rânduise Dumnezeu,
când m-a chemat Cristos, când Duhul
mi-a înnoit lăuntrul meu.

Ce limpede-mi cunosc cărarea
pe care trebuia să vin
spre-acest sfârşit de biruinţă
neşovăielnic şi senin.

Ce limpede-mi ştiu datoria
pe care trebuia s-o fac
ca să ajung la răsplătire
cu-un cuget liniştit în veac.

Ce limpede-mi văd azi ce viaţă
eram dator să duc mereu
ca să mă pot acuma-n pace
înfăţişa lui Dumnezeu...

Ce limpede văd azi Isuse
că numai harul Tău mi-a dat
câştigul fericit cu care
îţi pot preda ce mi-ai predat.

Poezie de Traian Dorz din volumul Cântări nemuritoare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole: